Saturday 26 November 2011

memories di kl ~

21 November 2011
Bas 2 smpai badlishah punya laa lmbt, huhh,,letih mnunggu sja ==' xpaa,,dah selamat naik punya laa slow pulak dya bwakk,,bak kata pepatah,,biar lmbt asl slamat :) oke,,smapi kat snaa,,aku teruja tngok hotel yg brnama "THE ZONE" ,,swoh mila wt gyaanya yg tersendiri,,tpi aku agk sedih sbb ada 1 bilik untuk 2 org,,1 bilik untuk 3 org and 1 bilik lagi untuk 5 org,,aku dpt yg bilik 2 org tuu,, so aku x dpt tdo ngan mila, sal, atikah :( ..tpi xpaa,msih boleh mnyemak bilik depa :D...mlm 2 pulak sesi suai knal,,ice breakng,,agihkan kumpulan smua laa..time ni laa aku kenal ngan budx selangor ! hhuhu,,pas2 balik bilik..

22 November 2011
Pagi ni begitu malang ==' aku bngun lewat glaa,,smua org dah tnggu kat bwah,,aku baru bngun..mmg x mandi laa,,bsuh mukaa tros siap trun bawah,,,pergi matic :) perasmian n start laa prtndingan pidato 2..mcm2 kerenah ada ,, ptg kami p jln ampang park ,,hee ^^ sja sronok2,,pidato bi smbung mlm pulak...

23 November 2011
Pagi ni aku bngun awal, ^^ ..start dengan tarian 1 malaysia ! aku sukaa <3 sronok oww....pas2 ada explorace kat hutan bukiy nenas,,perjalanan pegi sna pon mcm explorace dah,,kna jln kaki,,pas2 pnjt bukit pnya laa tnggi berhampiran dengan menara kuala lumpur,,time explorace 2 mcm2 jga la berlaku,,ada yg jtuh,,tergelincir,,tpi fun ! sbb aktivti mnarik,,ada kna mnum air dalam botol susu,main sepak takraw,mcm2 laa,,tpi ada 1 time ni aku pening nak termuntah pulakk ==' so aku terpaksa berehat seketikaa kat pondok,,depa yg turun and naik balik,,nsib depa paham aku,,,tengs smua! i love u lah ! time ni lahh aku knai leader MILA tuu..hee :) tpi knal cm 2 ja naa,,x lbih ponn,,,ingat mila ! dptkan dya lekas ! balik rehat2 sat,,ptg kami p ampang park lgi^^...jalan saja2 gedix,,bli mkan,,p makan mad d,,mila cri kasut..mlm pula berlangsung lahh acara quoir >< huhh,,aku nmpk mcm xleh mnang jaa,,perlis buat terbaik r vokal dya ! chayok ! sarawak pulak ceria ! bersemangat ! hhuh...aku terujaa sgt,,pkul 12 lbih jga laa,,mila,,tykah,,sal,,yaya ngan aimi cdang wt brthday party aku,,,time aku dok kemas2 nak tdoq,,ada org tekan loceng,,pas2 dpa bwa kek,,smbil nyanyi lgu brthday ! aku sukaa ! terharu smua ada la ! pas2 tiup lilin,,msok bilik kami,,wt party laa ckit2,,mkn rmai ngan burger mad d lgi,,enjoy2 ! syg hampaa <3

24 November 2011
Pagi2 niee ada ceramah laa motivasia laa,,tpi sygnyaa smua aku lena ==' biaq dya bebel sorg2,,hhaa,,ptg pulak ada lwatan smbil belajar ke pusat sains negara ,,,fun jga laa..oke laa kt sna..mlm pulakk, ! aaa ! saat2 yg ditunggu,, dinner penutupan dahh kat putrajaya,,,mlm 2 laa penentuan smua pemenang,,akhirnyaa KEDAH MENANG JOHAN PIDATO BM PERINGKAT KEBANGSAAN ! Pidato bi dapat no 12 and quoir kalah :( tpi xpaa,,aku release tension ckit bila tngok AZLAN ANG THE TYPEWRITTE datang ! haha,,aku lari p depan pntas truss uhh,,x ingat dunia dahh dok melolng kat depan,,haha,,mlm 2 balik hotel kemas beg,,esok nak balik ke negeri masing2 :( ,,, aku x jmpa dah budx selangor 2 ..hermm,,xpaa,,kalau ada jodoh kta jmpa lgi :)

25 November 2011
Tarikh ni agk sedeh,,smua berangkat pulang,,xda rmai2 dahh ngan kwan-kwan 1 negeri.. kami snggah sogo shopping dlu,,pas2 tros balik .. bnyak kenangan and pengalaman yg x dilupakan ! jadikan smua itu kenangan terindah ! ^_^