Tuesday 29 November 2011

berceloteh ~

yaa,,kita bersua kembali yaa ^^ busynyaa aku bulan 11 nie,,start cuti skolah ary 2 smpai skrg,,x hbiz lgi kebusyaan aku,,mcm PM la pulak kan,,haha..oke mari berceritaa..

27 November 2011
taw dak hari apa? hari ahad,,taw dak hari apa ? BIRTHDAY AKUU !! hee,,so bangun pagi2 ucapan yg ku dapat,,buka fb ,secara total hampir 400 lbih yg wish kat aku..hoho,,tengs untuk smua ! ptg,? aku pegi jusco,,apa lgi ayh aku bwa p mkn kedai kegemaran aku laa KENNY RODGERS ! ^_^ pas2 aku shopping baju,,bantal,,cadar,,selimut,,mcm2 laa ! kat kedai bli bntal smua 2 pon habiz dekat 200 lbih,,haihh,xpa laa,bukan slalu kan :D baju aku,,oke2 laa,,standart laa,,3 helai aku dapat :D..hee,,pnuh bonet tapi berbaloi ^^






28 November 2011
apa cer pulak hari ni kan? pagi2 bngun pegi daftar lesen ! hee,,oke,,bulan 12 ni msa aku akan diluangkan dengan amik lesen sahaja :) pas2 siap2 pegi tune hotel,,dekat ja pon,,haha,,wt trok,,sbb apa tawu ? umah aku renovate,,so xlrat nk dok dlm  bising2 tuhh ==' grr ~~