Monday 14 November 2011

berhabuk =='

blog aku ni bukan takat berhabuk,, bersawang smua siap ahh ! tkot aku ><

10 november 2011
Aku ,,myza ngan aina berkampung di rumah mila ! untuk buat BBQ xD .! gla punya rancak ! buat rumah mila mcm rumah aku sndiri,,p msak,,hngaq,,mnjerit bla mnyak meletup,,n aku pkai wrna rambut! hoho ~ rmbut jadi merah dorh ! haha,, first time aku p mkn atas bumbung rumah org dibwah snaran chaya bulan :) pas2 first time aku pnjt tngga yg begitu mngeerunkan sehingga take time laa,,bak kta myza "smpat mkn dlu tnggu dyana trun tngga" ..aku taw aku kcut prut tang 2 ==!

11 november 2011
Pagi jumaat aku dikejutkan dengan cerita yg mnggemparkan,,bas rombongan smk air merah terbalik dan mengakibatkan kematian,,,1 org guru,,2 org murid,, dan 1 org ketua umno permpuan..kebyankkan kematian berpunca untuk cuba mnyelamatkan kawan2,,aku ucapkan takziah kepada keluarga berkenaan..