Tuesday 24 January 2012

chinese new year !

yeahhh,,,u know what mean CNY ? hohoh~ bukan aku smbut pon,,sja pulun ==' memandangkan cuti smnggu,,aku tumpang gembira laa,,tpi yg x gembira bila hw mcm sebulan pnya cuti >< tekanan aku,,jadual aku time cuti ni pack kowt smpai sabtu nak buka kolah 2..huhh ~ penat2 ~~ mcm ni ka kehidupan budx spm >< satu ja aku pelik,,npa tahun ni kelas tmbhan start awai ? thun lpas depa start lmbt ,, tngah tahun...tahun ni 30.1.2012 dah stat kelas tmbhan weyy !!! isnin ngan rabu,,selasa koko .. khamis kelas utk spa yg dpt sj ngan mat,,nsib xdapat wt msa nie,,yg wajib physc,,chemstry,,add math ngan bio..yaaa,,mmg agak parah untuk memBUSYka diri >< tpi smua ni demi cita2cita aku yg mnggunung utk pergi luar negara juga kan..so redha ja laa ~ aku punya target tryer aku msti lbih dari 5A insyallah.~~ SPM sbnar hermm,,smemestinya lebih dari 8A ! xkan nak sma level ngan pmr kowt kan ~~ huhh,,khamis,jumaat sabtu dengan tsyen lgi..ni aku tngah pikir nak msok kawad or x ==' rungsing dgn markah koko lgi..hidup aku bngun awal pagi p kolah,,balik ptg,,mlm wt hw..sorry BULAT ! aku bukan xmaw jmpa hg or bukan xmaw mcg mcm slalu,,tpi aku busy,,dgn jadual yg sgt SENDAT ,, mcg pon sat2 jaa,,jumpa ? hermm...aku ni kluar p ronda pon dak,,kluar p kolah ada laa~ sorry naa,,,hrap2 hg phm laa ~~ time to go,papay ~ !