Saturday 3 December 2011

lesen !

hari ni aku p tadah tlingaa untuk dgr khusus,smua ni smata-mata demi lesen jga,,haha..so tdi pagi2 aku bersiap untuk p batu kwan..punya laa jauh ka tmpat nak dgr ceramah 2..aku smpai boleh lena laa dok mnggu dalam van sementara nak smpai .. ok dah smpai sana,,begitu laa crowded ==' tension aku,,,dah laa mnyeramkan muka depaa,,,tkot cek..impian untuk mencari calon trus aku cancel..ahah..dah laa pak cik kat sna grang2 belaka,,psai bratur pon nak hingaq,,hishh,,smpai2 dah bgi aku tension kna marah ~ oke,,lpas dah daftar msok bilik 2,,start ceramah dyaa,,1 jam pertama mata aku msih terbeliak,,after that sorry 2 say laa ==' aku lena ! haha..tersentuk-sentuk aku ..grr ~ nagntok gla babi kowtt..7 bab dya nak perabih dalam msa 5 jam >< oke,,tngah hari rehat,,mkn smua smbung balik,,aku bli coklat bekalan supaya x lenaa,,ahha..lpas 2 dalam kul 4 habiz so msa untuk pulang,,hari ni aku letih dgn lengah punkoq dok lma sangat ..grr ~ aku nk tdo awai..bye ! sebelum 2 tngok laa muka kami yg keletihan menadah tlinga,,haha ...