Wednesday 14 December 2011

L for LEMBU !

haha,,nmpk tjuk di atas ? actually hari ni aku p test teori moto dekat batu kwan .. n u know what ? aku dapat L HOHO !! lpas ni boleh laa aku meronggeng sorg2,,xleh rmai2 nanti kna dimerit ==' haha.bnyk pengalaman aku dpat,,jmpa dgn pak cik gatai..jmpa dgn budx gatai..jmpa dgn mamat poyo,,jmpa dgn mamat x GUNA ! jmpa dgn pak aji grang da mcm2 laa..haha.tdi time bwa moto aku ketaq jga r,,bukan apa hmpa kna phm kat umah aku bwa moto "xda gear n xda break kaki" ..hah tba2 p sana dah laa start enjin guna kaki,,break kaki,,ada gear,,agak kekok laa ckit...tpi xpaa,,aku cubaa..bnyk juga la kna ingat tpi dlm tempoh 1bulan insyallah aku lepass ahh nak ingat,,alahh bio susah lgi..boleh ja kan :D haha n tdi aku kna wt isyarat yg dok angkat2 tgan 2..agak tension sbb malu,,tpi dah rmai2 buat peduli apa aku..haa sblom aku get away nak tnjuk ckit gmbq kami tdi kat snaa bersama wani dan zul :D
dah tngok ? haha..ok bye ! :D