Friday 18 November 2011

stress =='


cuti skolah ni ada kebaikan ada kburukan,,
kebaikan ? dapat buat apa yg kta nak...xpyh pikir skolah,,xpyh pkir hw n other laa...
keburukan ? herrhhh =='  aku ni pntang ada kt umah,,stg ada sja nak cri gduh >< sronok cri gduh ngan aku? pas2 amik prhtian org dlm umah supya anggap aku trok? hey ! aku dok dlm umah 2 wt krja pon ckup besar nikmat taw dakk,,klau aku wt bodo jaa dlm umah 2 bru hg berakai kowtt norhh...aku wt krjaa slah,,kna mrah,,bla hg x lrat aku nak wt krjaa hg x bgi..hg kta stg slah buat,,xikut praturan..fine ! jgn tnya laa psaipa aku x reti buat krjaa umah mcm anak org lain ! hg suka bndingkan aku dgn anak org lain sgt kan ? xpa2,,banding laa .aku suka ! aku nk wt krja smua x bgi,,bila aku buat hingaq , teriak bgi aku tension nak wt krja dan bgi aku mluat tros dah dok dlm umah mcm ni taw dakk,,pas2 hg hngaq apa ? hg wt krja umah sorg2,,xda spa tlong...pala hotak ! nak tlong kot mna ? aku buat smua x kna,,,kna mrah lgi ada laa smpai aku stress..klau aku x balik umah dah lpas ni bru hg nak sedar ka? or hg still x sedar smpai aku mati ? tnggu laa..aku pnya tahap kesabaran pon ada jga na,,hg jgn pikir hg jaa,,aku dah tahan bnda nie lma dah,,dari skolah rndah lgi,,tpi 1 hari klau aku xbalik umah ka apa kaa,,xpyh cari aku pon xpa ! smua hg boleh buat sndiri kan ! herhh =='